wtorek, 7 grudnia 2010

WebExperience

WebExperience identyfikuje motywacje i kontekst odwiedzenia witryny,

diagnozuje doświadczenie użytkownika podczas wizyty, a także jego kolejne działania po wyjściu ze strony. W efekcie pozwala na jej optymalizację nie tyle pod kątem użyteczności, co zwiększenia efektywności w realizowaniu założonych zadań.

W zależności od specyfiki badanego zagadnienia, stosowane są zarówno jakościowe i ilościowe badania użytkowników, analizy eksperckie, jak i pasywny pomiar zachowań użytkowników strony. WebExperience jest kolejną innowacją firmy wykorzystującą ideę „Two Rivers”, czyli łączenia dwóch źródeł informacji – tzw. twardych danych analizujących zachowania użytkowników w sieci pochodzących z systemów badawczych Gemius oraz badania opinii respondentów realizowanych metodą CAWI. Dzięki precyzyjnej wiedzy na temat zachowań użytkowników pozwala poznać motywacje i doświadczenia osób odwiedzających stronę w trakcie lub krótko po zakończeniu wizyty.

– Dla większości firm strona internetowa staje się coraz ważniejszym narzędziem komunikacji, sprzedaży i budowania relacji z klientem. Chcemy, aby badania strony stały się takim standardem jak testy reklam, czy też badania shopperowe. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w tym obszarze oraz wykorzystaniu rozwiązań technologicznych firmy Gemius, jesteśmy w stanie dostarczać autorskich rozwiązań, dopasowanych do internetowej rzeczywistości – mówi Barbara Krug, Business Development Director w IIBR.


Badania internetowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz